Green Deal Hattem

De Green Deal is een beweging waarbij ondernemers, bedrijven, maatschappelijke organisaties en de gemeente Hattem elkaar ondersteunen om duurzamer te worden.

De Green Deal is een gezamenlijke inspanning. We staan elkaar bij om stappen te zetten in verduurzaming. We streven ernaar de resultaten van onze inspanningen helder te presenteren. Door successen te delen en van elkaar te leren, bouwen we gezamenlijk aan een duurzaam Hattem. De gemeente Hattem faciliteert de Green Deal door procesbegeleiding ter beschikking te stellen.

Heb jij een innovatief of interessant duurzaam idee voor Hattem en wil je daar zelf je schouders onder zetten? Dien dan je initiatief bij ons in. Als je graag op de hoogte blijft van alle ontwikkelingen binnen de Green Deal, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Direct naar Green Deal Hattem