eHerkenning voor bedrijven
Met eHerkenning kunt u als bedrijf veilig, betrouwbaar en eenvoudig online zaken regelen met de gemeente.
Wat is eHerkenning?
eHerkenning is de digitale toegangssleutel voor ondernemers en de overheid. Zoals burgers inloggen met DigiD om zaken te doen met de overheid, zo kunnen bedrijven dat met eHerkenning. Bedrijven kunnen ook medewerkers machtigen om bepaalde zaken te regelen via eHerkenning.
Waarom eHerkenning?
Het grote gemak van eHerkenning is dat u bij meerdere organisaties kunt inloggen. U hoeft dus minder wachtwoorden te onthouden. Het gebruik van eHerkenning geeft ons online meer zekerheid over uw identiteit.
eHerkenning aanvragen
Heeft u nog geen e-Herkenning? Vraag het aan via de website van e-Herkenning.
Goed om te weten
eHerkenning heeft verschillende betrouwbaarheidsniveaus. Voor online diensten van de gemeente Hattem heeft u eHerkenning met minimaal betrouwbaarheidsniveau 2 nodig.
Zaken met eHerkenning op www.hattem.nl
- Aanwezigheidsvergunning speelautomaat aanvragen
- Collectevergunning aanvragen
- Kennisgeving incidentele festiviteit
- Klein kansspelvergunning aanvragen
- Loterijvergunning aanvragen
- Melding betoging of demonstratie
- Ontheffing winkelopenstelling aanvragen
- Spandoekontheffing aanvragen
- Subsidie aanvragen
- Terrasvergunning aanvragen
- Vergunning aansluiting gemeenteriool aanvragen
- Vergunning textielinzameling aanvragen
Meer informatie
Ga naar www.eherkenning.nl voor meer informatie over aangesloten organisaties of machtigingen.