Contact en openingstijden
Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Je kunt op afspraak langskomen in het stadhuis, bellen, e-mailen of whatsappen.
Bezoeken of schrijven
Markt 1
8051 EZ Hattem
Postadres
Postbus 93
8050 AB Hattem
Bellen of appen
(038) 443 16 16
We zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.00 uur, behalve vrijdagmiddag.
Je kunt ons bereiken via WhatsApp. Ook dat kan via ons telefoonnummer (038) 443 16 16. Via Whatsapp kun je ons vragen stellen. Maar ook een melding openbare ruimte doorgeven.
Openingstijden
- Het stadhuis is geopend op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur en op maandag- en woensdagmiddag van 13.00 tot 16.00 uur.
- De balie Burgerzaken is op afspraak geopend tot 12.30 uur en op woensdag tot 20.00 uur.
- De balie Vergunningverlening en Handhaving is op afspraak geopend op maandag tot en met woensdag tot 12.00 uur.
- Loket 0-100 is op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 12.30 uur.
Mailen
Wil je een vertrouwelijke email of een groot bestand naar ons sturen? Dan kun je gebruik maken van Zivver. Of stuur een e-mail naar gemeente@hattem.nl.
Vraag of opmerking?
Heb je een algemene vraag of een opmerking? Geef het door via ons contactformulier.
Iets melden?
Jij hebt als geen ander een goede kijk op je eigen straat of buurt. Dit noemen we ook wel de openbare ruimte. Valt je iets op? Je kunt online een melding doorgeven.
Calamiteiten
In het weekend of ’s avonds een boom op de weg? Een riool verstopt of een gat in de weg? Bel dan ons calamiteitennummer 06 53 33 93 24. Dit nummer is alleen bedoeld voor spoedgevallen buiten kantooruren. Geen spoed? Dan kun je online een melding openbare ruimte doen. Wij pakken de melding de eerstvolgende werkdag op.
Sociale media
Je kunt ons ook volgen op sociale media. Wij zijn actief op de volgende kanalen:
Factuuradres
Stuur je factuur bij voorkeur alleen per e-mail (in pdf-formaat) naar facturen@hattem.nl. Vermeld hierbij je contactpersoon.